Dreams
so so so true~
actually, lately ni rasa serabut sangat.. haishhh.. SPM is just around the corner..
I know about it but I don't really feel it.
Tetiba rasa macam dah lost tgh jalan, my dreams pun dah jadi samar2 n I can't go anywhere because I'm stuck somewhere I don't know where??
uh, ayat merepek dah keluar =,=
anyway, life can be described in just 3 simple words; IT GOES ON.
so.. yeah. Bukan ke kalau orang sesat bila dia cari jalan walaupun guna laluan mana sekali pun akan sampaikan ke destinasi jugak ke?? Walaupun it takes a lot of time, patience and heartbreak lah kot? ye tak?
tapi takpelah, what doesn't kill you makes you stronger, ain't I right?
so, doakan all the best for my SPM. ^,^
andddd my japanese exam bulan 7 nanti.
hopefully, I can achieve my dreams one day :)
Amin..
p/s: sorry my English is bad -.-"
my own fault tak belajar betul2..
actually, lately ni rasa serabut sangat.. haishhh.. SPM is just around the corner..
I know about it but I don't really feel it.
Tetiba rasa macam dah lost tgh jalan, my dreams pun dah jadi samar2 n I can't go anywhere because I'm stuck somewhere I don't know where??
uh, ayat merepek dah keluar =,=
anyway, life can be described in just 3 simple words; IT GOES ON.
so.. yeah. Bukan ke kalau orang sesat bila dia cari jalan walaupun guna laluan mana sekali pun akan sampaikan ke destinasi jugak ke?? Walaupun it takes a lot of time, patience and heartbreak lah kot? ye tak?
tapi takpelah, what doesn't kill you makes you stronger, ain't I right?
so, doakan all the best for my SPM. ^,^
andddd my japanese exam bulan 7 nanti.
hopefully, I can achieve my dreams one day :)
Amin..
p/s: sorry my English is bad -.-"
my own fault tak belajar betul2..

Comments